نشست هم اندیشی مدیران ومعتمدین مدارس مجتمع های آموزشی فروغ ولایت وندای ولایت




به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کاشمر؛جلسه هم اندیشی مدیران ومعاونین مدارس مجتمع های آموزشی فروغ ولایت وندای ولایت  ومعتمدین روستای فدافن با حضور دکترسعادتمند در محل نمازخانه آموزشگاه متوسطه دوره اول شهیدعجمی در روز سه شنبه 93/01/19برگزار گردید.
دکتر سعادتمند مدیر آموزش وپرورش شهرستان کاشمرضمن خیر مقدم و تشکر از زحمات صادقانه مدیران،دبیران وآموزگاران،انجمن اولیا ومربیان ومعتمدین روستا از روند پیگیری مسائل آموز شی و پرورشی و اهتمام نسبت به تشویق و ترغیب دانش آموزان تشکر کرد.
سعادتمندگفت:بحث از تعلیم وتعلّم جهاد است ویک نوع مدیریت جهادی است و باهمدلی و وفاق بین همکاران واولیا ومعتمدین وخیرین در مجموعه آموزش و پرورش شاهد موفقیت های روز افزونی نیزمی توانیم باشیم.
وی درقسمتی از سخنان خود با اشاره به تحریم ها ومسائل اقتصادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی،از کسانی که تمکّن مالی دارند درخواست نمود تا از دریافت یارانه انصراف دهند.وی انصراف خود ومدیران ادارت 47گانه آموزش وپرورش خراسان رضوی را از دریافت یارانه به اطلاع  رساند.
در ادامه کاظم شیردل معاونت آموزش ابتدایی از زحمات و تلاش های مدیران مدارس تقدیر کرد و در خصوص برنامه ریزی،ومشارکت های مردمی دررفع مشکلات آموزشی و ایجاد انگیزه در دانش آموزان مطالبی را ایراد نمود.
لازم به ذکر است که تعدادی از مدعوین از جمله حجه الاسلام فرقانی امام جماعت روستا،عجمی مسئول خانه بهداشت،بابکی مسئول انجمن وخزاعی مسئول کتابخانه روستا مطالبی را پیرامون مسائل آموزشی وپرورشی درمدارس وتشکر از همکاری مدیران ومعاونین ومربیان مدارس روستا ایراد نمودندواز حسن تدبیر مدیرآموزش وپرورش در برگزاری این همایش تشکر نمودندواز اختصاص زمینی بالغ بر6000مترمربع توسط خیرین روستا جهت ساخت آموزشگاه به آموزش وپرورش خبر دادندوخواستار پیگیری به سرانجام رساندن آن توسط مدیریت محترم آموزش وپرورش شدند.  در پایان استادکار مدیر دبستان شهید پسندیده و عضو شورای اسلامی روستای فدافن از  حسن اعتماد کادر مدیریت آموزش  و پرورش جهت  انتخاب این روستا به عنوان اولین برگزار  کننده جلسه  هم اندیشی تشکر کرد و و افزود امیدوارم این جلسه فتح بابی برای سایر مجتمع  های آموزشی  شهرستان گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *