محدودیت سردخانه‌های بیمارستان کاشمر در پذیرش اجساد خارج بیمارستانی

hemmat khahi-5-302.jpg

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: در پذیرش اجسادی که در خارج بیمارستان فوت می‌کنند با محدودیت روبه‌رو هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی خراسان، دکتر «یزدانی» در جلسه‌ی شورای سلامت کاشمر، اظهار کرد: در برخی شهرستان‌ها شهرداری نیز نسبت به ایجاد سردخانه اقدام کرده‌ است و امید می‌رود در شهرستان کاشمر نیز شهرداری شهرستان سرخانه‌ای احداث کند.

وی با اعلام اینکه در سردخانه‌ی بیمارستان با محدودیت روبه‌رو هستیم، اظهار امیدواری کرد با کمک شهرداری این مشکل برطرف شود و وضعیت و تکلیف اجسادی که در خارج از بیمارستان فوت می‌شوند، مشخص شود.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: سردخانه‌ای که احداث می‌شود برای اجسادی است که مشکوک هستند و تا زمان مشخص شدن وضعیت‌، جسد باید در این مکان بماند از همین‌رو می‌طلبد سردخانه دیگری در شهرستان ایجاد شود.

یزدانی در ادامه از افزایش چشمگیر تصادفات موتورسیکلت‌سواران و اعزام ضربه‌ مغزی‌ها به استان خبر داد و از نیروی انتظامی خواست تدابیر ویژه‌ای در برخورد با موتورسواران متخلف بیندیشد.

وی همچنین از نیروی انتظامی خواست برای برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز تلاش جدی‌تری انجام دهد و نسبت به برطرف کردن آنها هر چه سریع‌تر اقدام کند.

رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از افزایش شمار سگ‌های ولگرد خبر داد و یادآور شد: شهرداری برای معدوم کردن این سگ‌ها تلاش کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *