70 بودجه امسال شهرداری کاشمر درصد محقق شد

http://kassi.ir/wp-content/uploads/2012/11/A0315092.jpg

مهندس علی اسماعیل پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :در سال‌های اخیر شاهد جهش بسیار خوبی در بودجه شهرداری بوده‌ایم به طوری که این بودجه از 50 میلیارد ریال در دو سال گذشته به 140 میلیارد ریال در سال‌جاری رسیده است.

وی گفت : تحقق این بودجه به همت شهروندان کاشمری صورت گرفت و امید است مردم با پرداخت عوارض خود در ماهها پایانی سال زمینه را برای خدمات بیشتر در بخش شهری فراهم کنند.

اسماعیل پور اظهارداشت : با توجه به خودگردانی شهرداری‌ها و بی‌نصیب بودن آنها از اعتبارات دولتی، مردم باید با پرداخت مطالبات شهرداری به اجرای و تکمیل پروژه های شهری کمک نمایند.

وی با اشاره به گستردگی وظایف شهرداری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان، گفت: خوشبختانه روز به روز شاهد پیشرفت روزافزون شهر هستیم.

وی اظهارداشت : خدمات خوبی به شهروندان ارایه شده و رضایت‌مندی نسبی از عملکرد مجموعه شهرداری وجود دارد و با افزایش بودجه شهرداری، کارهای عمرانی بیشتری در سطح شهر انجام خواهد شد.

اسماعیل‌پور گفت: ایجاد شهری آباد و با نشاط که در آن شهروندان احساس آرامش ‌کنند وظیفه ماست و در انجام این وظیفه کوتاهی نمی‌کنیم.

وی در پایان افزود : در سال جاری همچنین با تلاش کارکنان شهرداری از 60 هزار پرونده املاک شهری، قریب 52 هزار پرونده ممیزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *