رییس شورای اسلامی شهر کاشمر: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان افزایش چشمگیری داشته است

ساخت و ساز غیر مجاز
رییس شورای اسلامی شهر کاشمر با بیان اینکه موانع قانونی مانع از جلوگیری ساخت و سازهای غیرمجاز در کاشمر است، گفت : دست شورا در جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز بسته است.
 سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه طی چند سال اخیر جرایم ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است، افزود: در بعضی مواقع، موانع قانونی شورا و شهرداری را در خدمت رسانی به مردم و برخورد با متخلفان محدود کرده است.
حسینی با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی شهر جهت خدمات‌رسانی بهتر و محکم کردن جایگاه قانونی خود در اداره امور شهرها نیازمند حمایت روزافزون دولت هستند، بیان داشت: هنوز نکات مبهم بسیاری همچنان درخصوص جایگاه، وظایف و اختیارات شوراها در قانون وجود دارد که توجه بیشتر مجلس برای اصلاح آنها را نیز می‌طلبد.
رییس شورای شهر کاشمر با اعلام اینکه اداره شهر همانند اداره یک خانواده مسوولیت سنگینی است که نیاز به تعامل و همفکری تمام شهروندان دارد، گفت: هم اکنون لوایح ارسالی به شورا و مواردی که جهت رفع مشکل مردم باید نسبت به آنها تصمیم‌گیری شود، از جمله اولویت‌های کاری شورای شهر قرارگرفته تا رفاه مردم در انجام امور کاریشان را در پی داشته باشد.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه شوراهای اسلامی باید جایگاه منطقه را در عرصه اقتصادی، عمران و آبادانی ارتقا دهند، گفت: جهت انجام این مهم تلاش شده شورای شهر به سمت مجادلات سیاسی نرود و بیشتر خدمت به مردم مد نظر قرار گیرد.
حسینی در ادامه رضایت شهروندان از شورا و شهرداری را تحقق یافتن بودجه‌های هر ساله شهرداری عنوان و اضافه کرد: با توجه به خدماتی که در شهر به شهروندان ارائه می‌شود مردم نیز با پرداخت عوارض، شورا و شهرداری را در خدمت رسانی بهتر یاری رسانده‌اند.
او با بیان اینکه همکاری ادارات شهرستان با شورا و شهرداری ستودنی است، گفت: توانسته‌ایم با تعاملی که با ادارات داشته‌ایم مشکلات شهر را حل کنیم یا پیگیری‌های لازم را در رفع آن مشکل داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *