دکتر اسماعیل نیا: اجرای طرح نجات آب یک ضرورت برای خراسان رضوی است

دکتر اسماعیل نیا
منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس نهم اجرای طرح نجات آب را برای استان خراسان رضوی یک ضرورت دانست و گفت: اجرای این طرح طی 5 سال نیاز به 1000 میلیارد تومان اعتبار دارد که اگر این مهم تصویب شود به صورت پایلوت این طرح را در منطقه اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، دکترمحمداسماعیل‌نیا امروز 5 فروردین ماه در جمع خبرنگاران در بردسکن، تاکید کرد: باید در شهرستان بردسکن به دنبال فضای کار و تلاش باشیم و ظرف دو سال آینده عقب ماندگی‌های شهرستان را جبران کنیم.

وی آمار 53 درصد مهاجرت جوانان بردسکن به سایر نقاط کشور را یک فاجعه عنوان کرد و افزود: این رقم در شهرستان‌های دیگر مثل کاشمر 37 درصد، نیشابور 4 درصد و در بجستان 11درصد است.

وی عنوان کرد: بلای اختلافات و تفرقه در حوزه انتخابیه شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل آباد مهمترین عامل برای بروز استعدادها و توانمندی‌های نیروهای خلاق و با تجربه بوده و این مهم باعث شده است که این شهرستان‌ها در ابعاد مختلف پیشرفت و توسعه پیدا نکند.

وی بیان داشت: ترشیز بزرگ منطقه شخصیت خیزی می‌باشد ولی متاسفانه فضای سیاست‌زدگی حاکم بر منطقه باعث شده است که نتوانیم شخصیت پروری کنیم.

اسماعیل‌نیا افزود: کار اصلی یک نماینده مجلس قانون گذاری، نظارت، دقت در امور و تعیین وزرا می‌باشد و اگر ببیند کاری در حوزه انتخابیه‌اش روی زمین مانده با یک نگاه خیرخواهانه و دلسوزانه به دنبال حل آن خواهد بود.

منتخب مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس نهم اظهارداشت: مسوولان باید هریک در جایگاه و مسوولیت خود با ارائه راهکار بدون هیچ‌گونه رودربایستی نسبت به رفع مسایل و مشکلات حوزه
ماموریت خود تلاش کنند.

وی گفت: امروز دیگر فرصت این نیست که در کارهایمان خود سانسوری و رودربایستنی داشته باشیم بلکه باید با تدابیر لازم به فکر راه حل مشکلات مردم باشیم.

وی افزود: متاسفانه نتوانسته‌ایم تاکنون به شایسته سالاری به معنای واقعی کلمه در حوزه انتخابیه دست پیدا کنیم و مهمترین عامل آن هم تفرقه و اختلافات سیاسی بوده است.

او اضافه کرد: جامعه سیاست زده اصلا پیشرفت نمی‌کند و در گام اول باید ریشه سیاست‌زدگی را در منطقه بخشکانیم و مجددا موتور نیروی‌های شخصیت پرور و دارای استعداد را در حوزه انتخابیه استارت بزنیم.

اسماعیل‌نیا تصریح کرد: وقتی که انسجام و هم‌افزایی نیروها را در قالب مدیریت داشته باشیم، دیگر تفرقه و اختلاف دامن زده نمی‌شود و کارها نتیجه بخش خواهد شد.

وی از تشکیل بانک نخبگان در حوزه انتخابیه خود خبرداد و گفت: در این بانک نخبگان و شخصیت‌ها در حوزه‌های مختلف شناسایی خواهد شد و براساس مدل و ارائه طرح آن‌ها به دنبال کارآفرینی با اولویت افراد بومی منطقه خواهیم بود.

منتخب مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس نهم افزود: با ازبین بردن ریشه سیاست زدگی در منطقه فضای محبت، صداقت و مهربانی به وجود خواهد آمد و با ورود کارآفرینان با خلاق و تجربه طرح‌هایی را در منطقه استارت خواهیم زد که استمرار داشته باشد.

او با بیان اینکه به هیچ عنوان قصد تغییر و تحولات مسوولان را در سیستم ادارات ندارم، گفت: مسوولانی که ضعیف کار کنند و نتوانند، خود به خود جای خود را به افراد توانمند و با تجربه خواهند داد.

3 پاسخ

  1. آرزوی موفقیت و پیروزی در سال جدید برای شما دارم

  2. چرا در سخنرانی هایتان کمتر به مشکلات منطقه پر قابلیت و پتانسیل خلیل آباد اشاره ای نمی کنید؟ مگر در این خطه از حوزه انتخابیه مشکلی وجود ندارد

  3. فکر نمی کنید که عامل اختلافات سیاسی وجناح بندی ها ی بی مورد شما مسئولین باشید؟
    چرا یک اتحاد وهمبستگی را تبلیغ نمی کنید فکر نمی کنید که اگر تمام مردم از امکانات یک نواخت برخوردار گردند وقوم وخویش بازی وسفارش کردنها را کنار بگذارید اتحاد وهمدلی را بدنبال خواهد داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *