کاشمر تا 30 سال آینده مشکل آب شرب ندارد

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان‌رضوی گفت: با اجرای پروزه‌های مختلف جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و افزایش سطح کمی و کیفی آب استحصالی از چشمه‌ها، شهر کاشمر تا 30 سال آینده با مشکلی درباره آب شرب مواجه نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدرضا طاهری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه تکمیل آب‌رسانی به واحدهای مسکن مهر کاشمر با اشاره به اتمام پروژه ملی آب‌رسانی شهر کاشمر در سال گذشته اظهار داشت: با احداث ابنیه تأسیسات آبگیر در دره کور و دره گرگ و اصلاح خطوط انتقال شاهد افزایش 250 تا 300 لیتر آب در ثانیه هستیم.

وی با اشاره به درخواست شرکت تعاونی‌های کشاورزی کاشمر مبنی بر اجرای طرح فاضلاب در این شهر و نیز استقبال وزارت نیرو و استانداری خراسان‌رضوی از این پیشنهاد خاطرنشان کرد: ابتدای سال‌جاری مراحل مناقصه این طرح انجام شده و با اخذ مجوزهای لازم از آب و فاضلاب کشور، وزارت نیرو و آب منطقه‌ای استان عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای سال 91 آغاز می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان‌رضوی تأکید کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح فاضلاب کاشمر، پسآب فاضلاب برابر استانداردها در بخش کشاورزی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *