مدیر مرکز پردیس قرآن کاشمر: موسسات قرآنی در بدنه فعالیت‌های فرهنگی مظلوم واقع شده‌اند

مدیر مرکز پردیس قرآنگفت: موسسات قرآنی در بدنه فعالیت‌های فرهنگی مظلوم واقع شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، غلامرضا نیازی در بازدید مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی به همراه هیاتی از کارشناسان این مرکز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر از این موسسه قرآنی در شهرستان با ارائه گزارشی از فعالیتهای این مجموعه در زمینه اجرای طرح 1445 و برگزاری 14 کلاس در این راستا و کلاسهای صرف و نحو و غیره از عدم پرداخت مبالغ مربوط به قراردادهای آموزشی از سال 89 تاکنون گله نمود و پیگیری جهت پرداخت این هزینه ها را درخواست کرد.
وی در ادامه با مظلوم توصیف نمودن موسسات قرآنی در بدنه فعالیت‌های فرهنگی گفت: تأخیر در صدور گواهینامه شرکت در آزمون در برخی دوره های آموزشی منجر به دلسردی شرکت کنندگان شده از این رو باید در ارائه گواهینامه تسریع گردد.
در ادامه مدیر مرکز توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی در این بازدید قول رفع مشکلات مطروح شده را داد .
یوسف امینی با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ مراکز قرآنی با مرکز استان و تلاش بیشترجهت سوق دادن فعالیت‌ها در جامعه به سمت و سوی فعالیت‌های قرآنی گفت: باید فعالیت‌های قرآنی را با علم روز و استراتژی های جدید انجام داد.
وی بر توانمند سازی موسسات قرآنی در زمینه تجهیزات، عقد تفاهم نامه جهت اجرای برنامه های آموزشی و . . . تأکید نمود و گفت: باید جهت بهره مندی افراد بیشتری از ظرفیت‌های قرآنی شهرستان تلاش نمود .
وی با ابراز خرسندی از فعالیت‌های گسترده قرآنی در شهرستان قول مساعدت جهت رفع مشکلات پیش روی موسسات قرآنی را داد .
در ادامه از دو مرکز مهد قرآن پردیس و جامعه القرآن شهرستان و موسسه قرآنی ریحانه ولایت بازید به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *