افزایش 600 درصدی کشف مشروبات الکلی در کاشمر


فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به افزایش 600 درصدی کشف مشروبات الکلی گفت: بیشتر این مشروبات به صورت دست‌ساز در روستاهای شهرستان تولید می‌شود.
سرهنگ محمود شیخی‌نژاد در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد کنند، همراه داشتن سگ، آنتن‌های ماهواره، تهیه و توزیع مشروبات الکلی و افراد بدپوشش برخورد می‌شود، از اجرای این طرح به طور 24 ساعته در سطح شهر خبر داد.
وی گفت: در 4 ماهه ابتدای سال 57 دستگاه موتورسیکلت سرقت شده که تاکنون فقط 17 دستگاه کشف شده است.
وی با بیان اینکه اغلب افرادی که موتورسیکلت‌ها را سرقت نموده، معتادند و پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را اوراق کردند، افزود: اغلب موتورسیکلت‌های سرقتی به خاطر بی‌مبالاتی صاحبان‌شان که به امنیت وسایل نقلیه خود توجه نکرده‌اند، به سرقت رفته است.
فرمانده نیروی انتظامی کاشمر در ادامه از کشف و ضبط 70 کیلو و 425 گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی چند عملیات جداگانه خبر داد و افزود: از ابتدای مردادماه طی چهار عملیات جداگانه 110 نفر خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر که یک نفر آنان خانم بوده، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
شیخی‌نژاد گفت: با همت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشمر تعدادی از فروشندگان مواد مخدر نیز که قصد عبور را از محور کاشمر داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
وی گشت‌زنی هدفمند نیروهای پلیس، پاکسازی مناطق آلوده از جمله تفرجگاه‌ها و حضور پررنگ پلیس را از دیگر اقدامات انجام گرفته در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *