سرپرست فرمانداری کاشمر: با برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس، قدرت خود را به دشمنان نشان می‌دهیم


سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: باید با برگزاری با شکوه هفته دفاع مقدس هر ساله قدرت خودمان را به این دشمنان نشان و جوانان نسل پس از جنگ را با زحمات و فداکاری‌هایی که مردم در جنگ تحمیلی داشته‌اند، آشنا کنیم.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، مهدی محمودی در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان اظهار داشت: پس از سه دهه از انقلاب و جنگ تحمیلی دشمنان برای براندازی این نظام تلاش می‌کنند بنابراین باید با ترویج فرهنگ شهادت و ایثار نسل جوان را با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم.
وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی از دست داده‌ایم، گفت: در آن زمان همانگونه که مردم خودجوش به دفاع از میهن پرداخته‌اند، هم اکنون وظیفه ما این است که زحمات آنان را به نحو احسن پاس بداریم.
در ادامه این جلسه سرهنگ اسدیان، دبیر ستاد هفته دفاع مقدس کاشمر طی سخنانی حضور در مساجد و گرامی داشتن یاد و خاطرات شهیدان را گوشه‌ای از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی، بر ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه تاکید کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای محلات در این شهرستان برپا می‌شود.
سرهنگ اسدیان از فعالیت 11 کمیته در قالب ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشمر خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *