رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر: گلزار شهدا سند تثبیت انقلاب است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: گلزار شهدا سند تثبیت انقلاب، حقانیت و عزت ماست.

سلحشور با بیان این که امروز دشمن از نابودی انقلاب اسلامی ناامید شده به همین جهت می‌خواهد انقلاب را از درون تهی کرده و با محاصره فرهنگی و ارزش‌ها را جابجا کند، گفت: دشمن باید به خوبی فهمیده باشد انقلاب اسلامی شهدا، بهشتی‌ها، مطهری‌ها و مفتح‌ها به نام ثبت شده و هیچ‌کس نمی‌تواند برای آن تصمیم‌گیری کند.

وی با اعلام اینکه خداوند همیشه انسان‌های با ایمان را جهت دفاع از اسلام ذخیره دارد، گفت: این افراد در برابر دشمنان صف واحدی دارند لذا در انگیزه و اندیشه آنان نمی‌توان نفوذ کرد .

وی با بیان اینکه فریاد مظلوم هیچ‌گاه نمی‌گذارد ظالمان شتاب بگیرند، افزود: همیشه باید گفتار، شعار و موضع‌مان علیه ظالمان شفاف باشد.

وی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: امروز اگر اسرائیل به دنبال تحقق شعار از نیل تا فرات نیست، بدین خاطر است که نمی‌تواند با این جمعیتی که هر ساله به خیابان‌ها می‌آیند و شعارهای الهی علیه ستمگران و ظالمان خونخوار سر می‌دهند، مقابله کند.

سلحشور گفت : شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» بخشی از مواضع شفاف ملت ایران است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر حضور به موقع مردم در صحنه‌ها، شعارها و بصیرت‌ها را عامل اصلی به ذلت کشیدن دشمنان دانست و گفت: امروز موشک‌های دوربرد ایران اسلامی، خواب را از سر اسرائیل و تمام دشمنان ایران اسلامی ربوده چون هر لحظه احتمال می‌دهند مورد هدف موشک‌های فرزندان سپاهی و بسیجی این ملت قرار گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *