رییس سازمان تأمین اجتماعی کاشمر: 10 هزار دفترچه بیمه تإمین اجتماعی در سه ماهه اول سال صادر و تعویض شده است

رییس سازمان تأمین اجتماعی شعبه کاشمر اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری آمار دفترچه‌های درمانی صادره و تعویض سایر شعب شهرستان کاشمر و خلیل‌آباد 9 هزار و 84 فقره می‌باشد.

هادوی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با اشاره به اینکه در حال حاضر 15 هزار و 473 بیمه شده اجباری تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی کاشمر و خلیل‌آباد در خرداد ماه امسال تعداد 19 هزار و 14 نفر است که با احتساب خانواده‌های آنان به 70 هزار و 751 نفر می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: 2100 نفر نیز مستمری‌ بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان‌های کاشمر و خلیل‌آباد هستند .

وی با بیان اینکه این سازمان یکی از محوری‌ترین سازمان‌های فعال در بخش بیمه‌های اجتماعی کشور است که به منظور حمایت از نیروی کار و بر پایه مشارکت سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت شکل گرفته است، گفت : یکی از مهم‌ترین خدمات و دستاوردهای مهم این سازمان در حوزه بیمه تحت پوشش قرار دادن اقشار مختلف جامعه در فعالیت‌های بیمه‌ای است .

هادوی با اشاره به اینکه بیمه رانندگان درون و برون‌شهری، باغداران و کشاورزان، خادمان مساجد، کارگران باربر، کارگران ساختمانی، بافندگان فرش، زنان خانه‌دار، کارفرمایان، بیمه اختیاری و بیمه حرَف و مشاغل آزاد از جمله خدمات تأمین اجتماعی در حوزه بیمه است، گفت : علاوه بر این، بیمه هنرمندان و نویسندگان، مددجویان کمیته امداد، کارآفرینان بنیاد شهید، اعضای سازمان‌های نظام مهندسی، نظام مهندسی کشاورزی، نظام پزشکی و سازمان دامپزشکی نیز انجام گرفته است .

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی تعهداتی را نسبت به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پذیرفته که بر مبنای احکام قانونی شکل گرفته است.

وی گفت : هر کارگری که به طور اجباری مشمول قانون تأمین اجتماعی باشد، از حقوقی برخوردار است که سازمان تأمین اجتماعی مکلف به احقاق آن است.

یک پاسخ

  1. سلام.ببخشید اگه میشه ومیتونین از استخدامی سازمان منو باخبر کنین.لیسانس علوم اجتماعی دارم.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *