اجرای طرح ساماندهی ساختمان آموزشی واحد کاشمر

به منظور ارائه هر چه مطلوب تر خدمات آموزشی به دانشجویان مقاطع مختلف،طرح ساماندهی طبقات و کلاس های موجود در ساختمان آموزشی واحد کاشمر با ۶هزار و ۴۰۰ متر مربع در تابستان سال جاری اجرا می شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با بیان این مطلب گفت:طی این طرح از مجموعه 38 کلاس موجود در این ساختمان 15 کلاس با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال به سیستم های کمک آموزشی نظیر دیتاپروژکتور و انواع تجهیزات سمعی و بصری مجهز و 16 کلاس دیگر با استقرار تجهیزات مورد نیاز بهسازی شدند.

مهندس پیمان غیاثی با اشاره به پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته زبان و ادبیات عرب از مهر ماه سال جاری وافزایش رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه از دو رشته به 6 رشته اظهار داشت: یکی از کلاس های به کلیه تجیهزات سمعی و بصری مورد نیاز به امر برگزاری جلسات دفاعیه دانشجویان این مقاطع اختصاص یافته است.

وی بازنگری در چیدمان تابلوها و بُردهای موجود در این ساختمان را از اولویت های طرح ساماندهی این ساختمان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با مشاوره های انجام شده با مدیران گروه های آموزشی مختلف و اساتید مربوطه بر آنیم تا طبقات مختلف این ساختمان را به نحو مطلوبی رنگ آمیزی و در مکان های مختلف آن از تابلوهای اطلاع رسانی بهره ببریم.

معاون آموزشی واحد کاشمر با اعلام خبر استقرار یک دستگاه خودپرداز در ساختمان آموزشی افزود:در حال حاضر پیگیر اتمام بخش های در دست اجرای پروژه آمفی تئاتر دانشگاه هستیم،در صورت بهره برداری از این پروژه شاهد اختصاص فضایی مناسب برای برگزاری جلسات علمی و سمینارهای دانشجویی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *