سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان دختر با میزبانی واحد کاشمر به پایان رسید

سیزدهمین دوره مسابقات شطرنج دانشجویان دختر منطقه دانشگاه آزاد اسلامی با میزبانی واحد کاشمر و با پیروزی تیم واحد بیرجند به پایان رسید.
به گزارش آنا؛ معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت:در این دوره از مسابقات 7 تیم دانشگاهی با 31 دانشجو از واحد های دانشگاهی ؛ کاشمر،مشهد،بیرجند،نیشابور،گناباد،قوچان وبجنورد به صورت تیمی و انفرادی سوئیس(5دور) به رقابت پرداختند.
جواد حسنی اسکندری در ادامه با تقدیر از شطرنج بازان و هیئت های همراه هر یک از تیم ها اظهار داشت :در رده تیمی ؛ تیم واحد بیرجند با کسب 19 امتیاز و 5 برد به مربیگری خانم نورمحمدی، تیم واحد مشهد با 19 امتیاز و 4 برد به مربیگری خانم بزازی و تیم گناباد با 14 امتیاز به مربیگری خانم سلیمانی اول تا سوم شدند.
وی با تشکر از همکاری مطلوب شطرنج بازان و مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده با ستاد برگزاری مسابقات افزود:در مسابقات انفرادی خانم ها ؛ پریسا صمدی از واحد مشهد،فرنازفلاحت کار از واحد بیرجندو فرناز میرزایی از واحد مشهد به ترتیب اول تا سوم شدند.
اسکندری در ادامه خاطر نشان شد:در این دوره از مسابقات خانم پریسا صمدی از مشهد با کسب صد در صد امتیازات قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقات شد.

گفتنی است که در آیین اختتامیه این مسابقات رئیس واحد کاشمر طی سخنان به بیان ضرورت توجه به ورزش دانشجویان پرداخت و گفت :دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی واحد و مراکز دانشگاهی تحت امرش در سطح کشور اولویتی خاص برای بحث ورزش و تشویق دانشجویان به امر تربیت بدنی قائل شده است و در صدد است کلیه امکانات و فضاهای مورد نیاز را با بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص در اختیار دانشجویان قرار دهد.
دکتر شایگان مهر سپس به امکانات واحد کاشمر در حوزه تربیت بدنی اشاره کرد و اظهار داشت: توانسته ایم با اختصاص بالغ بر 6 هزار متر مربع فضای سر پوشیده و زمین چمن، مجتمعی مناسب برای فعالیت های ورزشی دانشجویان فراهم سازیم و این در حالی است که در مجتمع ورزشی این واحد دانشگاهی شاهد برگزاری کلاس های تربیت بدنی کلیه رشته ها،برگزاری کلاس های عملی برای دانشجویان رشته تربیت بدنی،برگزاری تمرینات برای 21 رشته ورزشی در بخش برادران و19 رشته ورزشی در بخش خواهران هستیم.وی برگزاری مسابقات داخلی ویژه دانشجویان،کارکنان و اعضای هیئت علمی به مناسبت های مختلف (نظیر ؛سوم خرداد،هفته دولت، جام رمضان و دهه مبارک فجر) را از دیگر برنامه های تربیت بدنی دانشگاه در خلال هر سال تحصیلی در این مجتمع ورزشی ذکر کرد و افزود: امیدوارم در مسابقاتی از این دست به دوستی ها و تعاملات بپردازیم و در کنار رقابت سالم به پویایی تن و روح خود بپردازییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *