اجرای چندین طرح توسعه در حوزه‌های عمران و آبادانی کاشمر

پارک قائم کاشمر

عملیات اجرای ۵۶ طرح توسعه در حوزه‌های مختلف عمران و آبادانی این شهرستان واقع در جنوب غربی خراسان رضوی پایان یافته و آماده بهره‌برداری در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شده است.

مسلم ساقی روز یکشنبه در نشست مطبوعاتی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: اجرای این طرحها توسط دستگاههای اجرایی شهرستان کاشمر هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی ادامه داد: این ۵۶ طرح توسعه در بخش تولید و صنعت، آبادانی روستاها و حوزه خدمات شهری کاشمر اجرا و همزمان با چهل و دومین دهه مبارک فجر انقلاب ثمردهی آنها برای عموم مردم در سطح این شهرستان آغاز شده است.

فرماندار کاشمر گفت: ۲۵ مورد از این طرحهای عمرانی با هزینه ۲۱۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در حوزه شهری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و ۲۶ طرح با هزینه ۹۷ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال نیز در حوزه آبادانی و توسعه روستایی اجرا شدند همچنین پنج طرح تولیدی و صنعتی از مجموع این ۵۶ طرح مربوط به شهرک صنعتی کاشمر هستند.

ساقی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخشهای مختلف به ویژه در حوزه امنیت و آرامش مردم اشاره و بیان کرد: با رصد مستمر و اشراف دقیق شورای تامین کاشمر هیچ گونه مشکلی در حوزه امنیت این شهرستان وجود ندارد.

وی همچنین تامین مستمر و عرضه به هنگام کالاهای اساسی به مردم را از تلاشها و دغدغه‌های مهم مسوولان ذکر و بیان کرد: اقدامات و پیگیریهای لازم در این خصوص از سوی دستگاههای متولی صورت گرفته و در جریان است.

فرماندار کاشمر گفت: سعی شده تا در حد امکان هیچ گونه کمبودی نسبت به تامین و عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود نداشته باشد و در همین چارچوب اخیرا برای تامین عمومی نیاز مردم در خصوص کالاهایی همچون روغن خوراکی، مرغ، تخم‌مرغ و برنج سهمیه‌های بسیار خوبی برای شهرستان کاشمر در نظر گرفته و تامین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *