اجرای موفق عملیات راهداری نوروزی در محورهای شهرستان کاشمر

رییس اداره راه و ترابری شهرستان کاشمر از اجرای موفق طرح راهداری ویژه نوروز در 134 کیلومتر محورهای اصلی و فرعی شهرستان کاشمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، غلامرضا ابراهیمی تصریح کرد: در اسفندماه سال گذشته و به همت راهداران خدوم این اداره، عملیات آماده سازی محورهای این شهرستان جهت تردد مسافران نوروزی اجرا شد و طی آن کلیه محورهای اصلی حوزه استحفاظی شهرستان از نظر نظافت، وضعیت پارکینگ ها، علایم ایمنی و اطلاع رسانی، زیبا سازی و دیگر موارد بهسازی شد.

وی عنوان کرد: شستشوی علایم، نصب تابلوهای اطلاعاتی، پاکسازی و نظافت حریم راه ها از زباله، نظافت کلیه پارکینگ ها و نصب سطل زباله در پارکینگ ها، از جمله فعالیت های انجام شده از ابتدا تا 25 اسفند ماه سال گذشته در محورهای این شهرستان بوده است.

وی از گشت زنی در محورها جهت دفن لاشه ها، تعمیر و رفع نقص چراغ های چشمک زن، نصب رفلکتور در تقاطع ها و ورودی های شهر و نصب بنرهای نوروزی، به عنوان دیگر فعالیت های انجام شده در طرح مذکور اشاره کرد و افزود: گشت زنی مستمر در طول راه های حوزه استحفاظی و همچنین ممانعت از کاشت نهال در حریم راهها، از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص به شمار می رود.

رییس اداره راه و ترابری شهرستان کاشمر اعلام کرد: شهرستان کاشمر با مساحت سه هزار و 350 کیلومتر مربع دارای 10 کیلومتر بزرگراه، 32 کیلومتر راه اصلی، 91.7 کیلومتر راه فرعی و 372.62 کیلومتر راه روستایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *