درخشش واحد کاشمر در جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9

نمایش « دیوار » کاری از گروه تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در چهارمین جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 در بخش کارگردانی، طراحی صحنه و بازیگری خوش درخشید.کارگردان نمایش مذکور در این رابطه به خبرنگار آنا گفت : این نمایش به مقوله دفاع و حفاظت از دین و کشور و ناموس و هویت می پردازد.علیرضا نادری نویسنده این اثر کوشیده تا تلخی جنگ را رها از قید و بند زمان و مکان بررسی کند.کامبیز کاظمی متولد سال 65 که در جشنواره سال گذشته منطقه 9 به عنوان بازیگر برتر و سوم کارگردانی انتخاب شده بود افزود :این نمایش موفق به کسب مقام سوم کارگردانی و طراحی صحنه شد و در بخش بازیگری نیز مورد تقدیر قرار گرفت.وی با تشکر از دانشگاه در امر توجه به توانمندی های هنری دانشجویان خواستار تداوم این وضعیت و مطلوب تر شدن حوزه توجه به دانشجویان علاقه مند به نمایش شد.

کامبیز کاظمی، امین شَده، سید نبی الله حسینی، سارا کشمیری،فاطمه عبدالهی بازیگری در این نمایش را بر عهده داشتند و هانیه فاضل، مصطفی پورحسین،امیر محسن طاهریان و رضا عبدالله نژاد به عنوان عوامل و سرپرست گروه را همراهی کردند.

گفتنی است برگزاری جشنواره تئاتر دانشجویی منطقه 9 به پیشنهاد واحد کاشمر از سال 85 آغاز به کار کرده است و بیش از آن نیز دانشجویان این دانشگاه در سال های 73 و 74 توانستند در جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در بوشهر و نوشهر و چالوس حائز رتبه اول شوند.
آنا- تیم دانشجویی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر موفق به حضور در نخستین دوره مسابقات قایق بتنی ایران و احراز مقام سوم بخش« نظم تیمی و تدوین گزارش جامع مطابق مقررات» به طور مشترک با دانشگاه یزد شد.معاون پژوهشی واحد کاشمر در این رابطه به خبرنگار ما گفت :این دوره از مسابقات با حضور 19 تیم از 14 دانشگاه کشور در جزیره کیش برگزار شد. ‌البته ابتدا قرار بود این مسابقات در تهران برگزار شود ولی بنا به نظر کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران این مسابقه مانند دیگر مسابقات لغو و با استقبال منطقه آزاد کیش در این جزیره برگزار شد.دکتر فریبرز حسینجانزاده با تاکید بر همت دانشگاه در حمایت از دانشجویان فعال در عرصه تحقیق و پزوهش افزود: مسابقات قایق های بتنی از حدود 30 سال پیش در کشورهای غربی و اروپایی برگزار می شود اما این اولین دوره برگزاری این رقابت ها در ایران است.

اعضای تیم واحد کاشمر با حضور : هادی عسکریان، مسعود خورشاهی، دانیال محمدزاده،امین شکرانه و دانیال بیکانی دانشجویان مهندشی عمران این دانشگاه با راهنمایی مهندس ندایی و مهندس کاظمی دو عضو هیئت علمی گروه آموزشی عمران در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است مهم ترین نکته این رقابت ها آزمایش این قایق ها به وسیله سازندگان آنهاست . با این کار علاوه بر تمرین عملی دروس دانشگاهی، دانشجویان به عنوان مهندسان آینده کشور به منظور ارتقای ضریب امنیت سازه ها، تلاش می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *