پیروزی انقلاب از مصادیق تحقق وعده الهی است

امام‌ جمعه کاشمر پیروزی انقلاب را یکی از مصادیق بارز تحقق وعده‌های الهی دانست و گفت: مسئولان از بیان وعده‌های توخالی و شعارگونه پرهیز کنند.
حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی صبح امروز در دیدار با مسئولان ادارات و نهادهای کاشمر در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر اساس باور و اعتقادمان به پیروزی رسیده است و در این سال‌ها نیز بر پایه همین ایمان و باور در برابر تمام فشارهای دشمنان مقاومت و ایستادگی کردیم.

وی پیروزی انقلاب را یکی از مصادیق بارز تحقق وعده‌های الهی دانست و ادامه داد: خداوند متعال در آیات متعددی همواره به مؤمنین وعده داده است که آنها را در مسیر حق یاری می‌کند و به پیروزی می‌رساند.

امام‌ جمعه کاشمر با اشاره به اینکه ملت ایران باعقیده، باور و تفکر توحیدی برای پیروزی انقلاب و برچیده شدن رژیم پهلوی تلاش کردند، افزود: در این راستا، ضرورت دارد به‌عنوان مسئول و کارگزار در نظام جمهوری اسلامی ایران ایمان داشته باشیم تا مردم آن را باور کنند که در سایه همراهی و یاری خداوند با نهضت و انقلاب اسلامی همواره دشمنان درراه رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

وی با تأکید بر اینکه باوجود همه تهدیدها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و تخریب‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب علیه نظام، انقلاب و ملت نه‌تنها خللی در اراده و تصمیم ملت ایجاد نشده، بلکه به موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیمی در حوزه‌های مختلف دست‌یافته‌ایم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی در بخش‌های مختلف حاصل‌ شده، به‌طوری‌که امروز بسیاری از امکانات و خدماتی که در نقاط شهری ارائه می‌شود در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور نیز انجام می‌شود.

طباطبایی با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت در برابر تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان، یادآور شد: درحالی‌که دشمن از استعداد و توانایی ملت ایران هراس دارد، امروز در بسیاری از بخش‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم.

وی بابیان اینکه تمام دستاوردها و موفقیت‌ها بدون وابستگی و در سایه استقلال به‌دست‌ آمده است، اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که پشتوانه نظام و انقلاب مردم هستند، بنابراین به‌عنوان خدمتگزار مردم باید به خواسته‌ها و نیازهای آنها توجه کنیم و در راستای خدمت به آنها و کسب رضایت خداوند تلاش کنیم.

امام‌ جمعه کاشمر شعار و وعده‌های توخالی را یکی از بدترین کارها دانست و گفت: باید در عمل با اجرایی و عملیاتی کردن امور زمینه بهره‌مندی مردم را از خدمات و دستاوردها فراهم کنیم و از طرح وعده‌های توخالی و شعارگونه پرهیز شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با مشکلات زیادی در حوزه اقتصاد، بیکاری، گرانی و معیشت روبه‌رو هستند و باید در این جهت با روی باز با مردم صحبت کرده، با شرایط آنها همراهی کنیم، اظهار داشت: بدون توجه به خط و خطوط سیاسی تنها باید به فکر مردم باشیم و در راستای برآورده کردن نیازها و رفع مشکلات آنها تلاش کنیم، هر فردی که مردم را مأیوس و بدبین کند یک گناه نابخشودنی مرتکب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *